17 Kasım 2013 Pazar

Çıkma Teklifi

Bir ilişkiyi başlatmak için kıza açılmak, kıza çıkma teklifi etmek gerektiğine inanılır. 
Çevremizdeki erkeklerden duyarız hep, kıza çıkma teklifi ettim beni reddetti, ben seni arkadaş olarak görüyorum, maalesef ben sana o gözle bakmıyorum gibi bahanelerle kızların erkeklerin duygularına karşılık vermediğini... 

Bazen de kabul ederler fakat burada erkeğin yaptığı özel bir şey yoktur, kız zaten zamanında ondan etkilenmiştir ve sadece erkekten ilk adımı atmasını bekliyordur. Şimdi kıza nasıl çıkma teklifi etmek gerektiğinde bahsedeceğim.

Kıza nasıl çıkma teklifi etmeliyiz?

Şuna emin olun ki iyi bir çıkma teklifi diye bir şey yoktur, hiç bir kız çıkma teklifinden etkilenmez.

Zaten bir kızdan hoşlandığınızı ona söylemenize gerek yok bunu tavırlarınızla ve davranışlarınızla yavaş yavaş, tıpkı bir puzzleın parçalarını tamamlar gibi parça parça göstermelisiniz. 

Siz puzzelı bir anda tamamlarsanız o işin heyecanı kaçar sizce de öyle değil mi?

Ben de eskiden tıpkı sizin gibi kızlara havalı sözlerle çıkma teklif etmek gerektiğini ve onların benim sözlerime göre kabul edip etmeyeceğini düşünürdüm. Fakat yanda linki yer alan baştan çıkarma kitabından ve bu kitap sonrasında yaptığım uygulamalar sonucunda gördüm ki kıza çıkma teklif etmek diye bir şey yok, bunu aklınızdan çıkarın.

Kızları tavlamak hakkında bazı bilgileri kız tavlama taktikleri isimli makalemde paylaştım. 

Şimdi de bunu tam olarak başarabilmek için ihtiyacınız olan gizli formülü veriyorum.  Biliyorum heyecanlandınız nedir bu gizli formül? diye. Açıklıyorum böyle bir formül yok. 

Zaten bu kadar basit olsaydı bu sitede olmazdınız. O yüzden öncelikle neden burada olduğunuzun farkına varın. Hepimiz kadınları etkilemeyi öğrenme sürecine kadınlarla iletişim konusunda zayıf olduğumuz için başladık. 

O yüzden bu uzun bir süreç, siz de bu süreçte gereken bedelleri ödemeye hazır olun. Canınız yanacak, reddedileceksiniz, yeri gelecek üzüleceksiniz, yeri gelecek olmuyor diyeceksiniz fakat inanın bana zamanla yeni şeyler öğrendikçe olacak bunu siz de göreceksiniz.

Fakat etkileme konusunda size önemli bir olaydan bahsedicem. Evet nedir bu olay? KADINI ALIŞTIRMAK...

Kadını alıştırmak demek onu arayıp sormak, onun sizi aramasını sağlamak böylece kadının vaktini size harcamasını sağlamak, kadınla görüşmek, zaman geçirmek, beraber aktiviteler yapmak, dertlerinizi anlatmak, kadının dertlerini dinlemek, kadın zor bir durumla karşılaştığında onu o durumdan kurtarmak, zor zamanında yanında olmak, sizin zor zamanınızda da yanınızda olmasını sağlamaktır. 

İşte tüm bunlar bir erkekle bir kadını yakınlaştıran şeylerdir. Bırakın kadın erkek diye ayırmayı insanları, arkadaşları birbirine yakınlaştıran şeylerdir.
Buna ALIŞMAK denir. 

Şöyle düşünün bir insanla bir sürü anı paylaşmışsınız, gözünüzde farklı bir yeri olmaz mı o kişinin? Ona diğer insanlara verdiğiniz değerden daha fazlasını vermez misiniz? Fakat burada unutmamanız gereken bir şey var o da en başından beri çekici bir şekilde farklı olmak.

Yani kıza en başından beri onunla arkadaş olmak istemediğinizi alttan alta hissettiriyor olmanız gerekli. Kıza ufak ufak dozajı arttırarak fiziksel hamleler yapmalısınız. 

Kızda fiziksel yani cinsel gerilimi arttırmalısınız. Çünkü bu süreç içinde hissettiğiniz cinsel gerilimi kıza hissettirirseniz ve ona fiziksel olarak(yakın konuşmak, sarılmak, eline dokunmak, öpmek gibi) hamleler yaparsanız emin olun kız da size karşı aynı şeyleri hissetmeye başlayacak.  Tabiki bu hamleleri yeri geldiğinde, ortam oluştuğunda, kızın da o hamleleri beklediğini hissettiğiniz anda yapmalısınız.

Kızı bu şekilde konuşmalarınıza, sesinize, tavırlarınıza, davranışlarınıza ve dokunuşlarınıza kısaca size alıştırarak ilerlerseniz her şey doğal sürecinde olması gerektiği gibi başarıya ulaşır ve istediğinizi elde edersiniz. Fakat etkilemek istediğiniz kadını etkilemeyi öyle çok isteyin, onu o kadar çok arzulayın, ve bunun için bedel ödemeye o kadar hazır olun ki hayat da size istediğinizi versin. 

Bedel ödemeye hazır olun çünkü ödemeniz gerekecek  fakat gözünüz korkmasın bedel ödemeden hiç bir şey olmaz bu doğanın bir kuralı o yüzden, bunu kabullenin ve kadınlar konusunda başarılı olmak için elinizden geleni yapın ve kendinizi geliştirin.

Kitap Tavsiyesi: Kızla Tanışma Eğitimi



Kızlarla tanışma ve iletişim becerilerini 5 katına çıkarmak istersen sana bir kitap tavsiyesinde bulunabilirim. 

Kızla tanışma eğitimi isimli kitap seti sana kızlarla iletişimde başarılı olmanın sırlarını öğretecek.






Benzer Konular:

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder